İndirmeden Müzik Dinle

Müzik Dinlemenin Keyfini Burda Cıkartın..
Latest Movies :

Eda Özülkü



Eda Metin: Özülkü Issız Ada


EDA ÖZÜLKÜ ŞARKILARI:
Eda Özülkü - Al Beni.
Eda Özülkü - Bende Ne Çare.
Eda Özülkü - Cibali Karakolu.
Eda Özülkü - Dalgacı.
Eda Özülkü - Parolayı Söyle.
Eda Özülkü - Sen Emrettikten Sonra.
Eda Özülkü - Sevdan Hep Ellere.
Eda Özülkü - Sevgili Adaletin.
Eda Özülkü - Uçurdum da Uçurdum.
Eda Özülkü - Vara Vara.
Eda Özülkü - Vuslat Zamanı.
Eda Özülkü - Yalvarma.
Eda Özülkü - Yandım Felek.
Eda Özülkü - İnce Sızım.
Eda Özülkü - Yol Ver Aşka.
Eda ve Metin Özülkü - Yandı Gönlüm.
Eda Özülkü ve Hakan Aysev Bile Bile.
EDA ÖZÜLKÜ KİMDİR:
1966 yılında Gölcük te doğan Eda Özülkü, ilk ve orta okul yıllarını İzmit te geçirdi. Liseyi İstanbul da tamamladı ve Marmara Üniversitesi Müzik Bölümü nden mezun oldu. Aynı üniversitede şan eğitimi üzerine yüksek lisans yaptı. Daha sonra Işık Lisesi nde ve mezun olduğu üniversitede öğretim görevlisi olarak çalıştı. Öğretmenliğinin yanında müzik çalışmalarına eşi Metin Özülkü ile birlikte devam etti. Eşinin bestelediği pek çok şarkının sözlerini yazdı. Bunların arasından öne çıkan Seninle Olmak Var Ya , Eğlen Güzelim , Kuşlar , Alladı Pulladı , Doğum Günü , Parolayı Söyle , Yürü Ya Kulum , Yaralım gibi şarkılar büyük beğeni topladı. Eşiyle birlikte yaptığı şarkıların demolarında solist olarak yer alan Eda Özülkü, müzik yapımcılarından gelen albüm tekliflerini uzun bir süre kabul etmedi. Ancak eşinin de ısrarlarıyla, aldığı klasik batı müziği eğitimini pop müzikte kullanmaya karar verdi. 1993 yılında albüm çalışmalarına başlamasıyla birlikte öğretim görevinden ayrıldı. Bu çalışma sonucu Parolayı Söyle adlı ilk albümü ortaya çıktı. Bu çok beğenilen albümün ardından sırasıyla Dalgacı , Uçurdum Da Uçurdum ve Al Beni adlı üç albüm daha yayınladı.

MP3 MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DİNLE. SEVİLEN ÜNLÜ SANATÇILARIN HAYAT HİKAYELERİ BİLİNMEYEN YÖNLERİ RESİMLERİ VE ALBÜMLERİ. RADYO TV KANALLARI VE AYRICA ÜYELİKSİZ SESLİ KAMERALI SOHBET CHAT VE DAHA FAZLASI HEMEN DİNLE FARKI İLE BURADA...Kaliteli Kesintisiz Full Mp3, Müzik, Şarkı, Türkü, Arabesk, Damar Dinle. Güncel Video Klip İzle. Full Radyo ve Tv Kanalları. Ünlü Sanatçıların Hayat Hikayeleri, Bilinmeyen Yönleri ve Daha Fazlası HEMEN DİNLE Farkı İle.......Eda Özülkü
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. indirmeden Müzik Dinle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger

1-)Bu Site Youtube Mantığı ile Çalışmaktadır. 2-)Kesinlikle Müzik Barındırılmamaktadır.Youtube,Dailymotion v.b Sitelerden "Embed" Kodları Sayesinde Şarkılar Dinletilmektedir. 3-)Bu Sitede Komple Bir Albüm Dinlenemez. 4-)Bu Sitede Son Çıkan Albümler Dinlenemez. 5-)Bu Sitedeki Parçaların Ses Kaliteleri, Orjinallerine Göre 3 Kat Düşüktür. 6-)Bu Sitedeki Parçalar indirilemez.
online kişi Bloggers - Meet Millions of Bloggers